Wake me up when all is done

Åh jävlar vad jag fick sova ut idag. Jag har stängt under alla mina pass som jag jobbat sedan torsdag förra veckan. Så idag skäms jag lite när jag säger att jag vaknade halv 1. MEN! Jag är ledig och fy fan vilken lycka det är. Dagen började med en brakarfrukost - kvarg med torkade tranbär, olika nötter och honung, en peanutbutterjelly-macka (så jävla onyttigt men oh så gott) och så slicade jag en tomat och blandade med citron och salt. Jag känner att jag inte får i mig tillräckligt med vitaminer så jag kommer nog köpa lite tillskott. Man är ju kines trots allt, och så jävla mån om sin hälsa.

 

Frågan är vad jag ska göra nu..? Jag känner för att göra absolut ingenting. Men nu kan man ju passa på att träffa folks som man inte hinner träffa annars. Aja, det blir en bra dag i alla fall. En ledig dag är alltid en bra dag. Whoop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0