And then my soul saw you, and it kind of went,

“Oh there you are. I’ve been looking for you."



Idag så har vi varit tillsammans i tre år. Tiden bara flyger förbi, men samtidigt så känns det som att jag har känt honom hela mitt liv. Som att jag är 30 år och har bestämt mig för vem jag ska dela mitt liv med. Men jag är bara 19 men är ändå ganska bestämd om framtiden. 19 år men fortfarande jävligt barnslig, jag tror nog att han är rädd för att jag ska vara såhär barnslig föralltid och ska jag vara helt ärlig så kommer jag nog vara det. Det är väl en del av min charm...haha. Älskar dig mi amoooreeee..

- J

Kommentarer
Postat av: Queen

perfect match :D

2011-06-09 @ 11:59:00
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0