ANTM



Nej nu måste jag gå och lägga mig börjar skolan imorgon, fy vad tråkigt!!!  Bilden är från nya säsongen av Top model som är asgrym. För första gången så är det tjejer som verkligen ser ut som modeller, inte udda modeller utan verkligen snygga!

Idag när fixade jag hela mitt rum så hittade jag en bok som heter Gatans barn typ, jag kommer ihåg att jag fick den av min mamma när jag var yngre men då gillade jag inte att läsa så jag la undan den. Men nu när läsa är typ det enda som jag gillar så har jag börjat läsa i den och jag är fast. Den handlar om en liten pojke från Colombia om hans uppväxt med en prostituerad mamma. Men det jag gillar med boken är att det är som att han pratar med mig. Den verkar grym!

Sov gott. Julie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0