BAORGRTHPPEORGFD

Jag satt och läste runt lite i alla bloggar som jag följer dagligen och så hittade jag en bild som fick mig att vilja hoppa från tionde våningen där jag bor. Jag har alltid gillat Elin Kling, för allt hon gör hon är bäst! Men nu börjar jag ÄLSKA henne. Hon har sån tur, hon får göra precis det hon vill och hon träffar alla.

Året 2008 var Ed Westwick med resten av gg gänget här i Stockholm på pressturne. Jag visste inget då...hur? Vart fan höll jag hus 2008???? Elin Kling med den turen hon har fick en bild med honom och Penn Badgley. Jag vet att Ed ser ut som trash här, men alltså det är fortfarande ED WESTWICK!!



- En ledsen Julie...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0