besvikelse

Kom precis hem fran sjukan och har fatt typ 30e sortens medicin pa mindre an en vecka. Jag vet inte ens om det ar bra for min kropp att ha kakat sahar manga olika piller. Men jag hoppas pa att de har blir de sista. For.. Jag var pa upptacksfard i matbutiken idag efter att jag tyckte att vi hade for lite snacks har pa rummet.. VAD FAN spelar det for roll nu liksom? Jag kom hem och var fett glad, oppnade lite pasar och borjade smaka, sedan drog de ivag mig till sjukan och nu kom jag hem till..


Jag far inte ata min pecanbulle.. Mina ice tea flavoured chips som jag vill testa.. mina vitloks colbees.. mina alskade pretz eller mina dove choklad... men varst av allt.. sa far jag inte dricka mina rosa mjolkdrycker :(

FML


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0