FRIENDSHIP

Så här är det, den 6:e mars för 20 år sedan föddes en människa som skulle komma att bli en av mina allra bästa vänner. Ok, det ät som begynnelsen på världshistorien hahaha men detta var alltså begynnelsen på en fin vänskap! Känner mig skit dålig som inte kunde göra något på hennes födelsedag. Men jag lovar Diana när du kommer tillbaka från Kina, då ska du få de firande du är värd :D

Idag var vi i alla fall ute och lunchade och såg på bio. Vi så just go with it aka min låtsas fru, jag hade inga som helst förväntningar, men den var skit rolig! Skrattade så jag fick ont i magen! Verkligen en film som jag rekommenderar!
Persisk mat!






Inte så delicious som de ser ut att vara!

Blev väldigt få bilder.

-Reema


Kommentarer
Postat av: N

bästaste duuu, vad är ett firande när man har världens bästa vänner? :) this is what life is about!

2011-03-07 @ 22:15:45
URL: http://josibar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0