God formiddag!

Jag vaknade for nagon timme sedan och har mest chillat pa rummet. Det ar ganska kallt har faktiskt. Sitter i min jacka nu i skrivande stund. Jag har inte atit frukost sa jag ar svinhungrig. Sitter och knapprar pa Calbee, som ar snacks, och ska snart hugga in pa min choklad. Vi ska nog ut snart och det ar bra det, jag behover fa i mig lite riktig mat. Som ni kanske anar sa ater jag riktigt mycket har borta. Mat ar typ det enda jag tanker pa. Jag tror att jag redan har gatt upp i vikt och om jag fortsatter pa det har sattet kommer jag nog vara skitfet nar jag ar tillbaka i Sverige. But that's the way it goes.

Jag namnde for min mamma att jag ville ha nagra klanningar uppsydda, sa vi kanske ska knalla ner och gora det. Och sa kommer mina smakusiner hit idag och jag har saknat dem sa myyyyyyyycket!!!!! Nu maste jag fa i mig lite mat och sa hoppas jag pa att fa lite plugg gjort.. Varfor vaknade jag inte tidigare? Varfor? Dagens laxa till varje dag framover blir att vakna klockan 6. Man maste fanga dagen.


Jag ar sa hungrig.... Men puss pa Sverige, jag skriver ikvall!


Kommentarer
Postat av: Julie

Guld är du om du syr upp min klänning

2011-03-20 @ 22:18:59
URL: http://josibar.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha tror nog hon menade att få den uppsydd till henne...

2011-03-21 @ 00:00:34
Postat av: Julie

Fattar jag väl också haha..men hon är fortfarande guld om hon gör det åt mig med.

2011-03-21 @ 14:31:23
URL: http://josibar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0