HEARTBEATS




Vill ni ha min lugg? Ni kan få den. Jag vill inte ha kvar den. Den stressar mitt liv varje morgon. Jag förbannar den dagen då jag klippte lugg i Matias toalett. Fast jag ser bra ut i det. Det är ett rent helvete. Fan vad jag vill kamma mitt hår på andra bilden haha.

Annars så har jag börjat kolla på Jersey Shore. Jag tyckte verkligen att det inte var min grej förut för tjejerna klär sig som trash. Speciellt Jwoww men de är så klockrena, fattar inte hur de lyckas med allt så jag har bestämt mig för att följa det. Har inget annat att se ändå nu när GG har paus!

- Julie


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha feel ya! hatade serien utan att ha sett ett avsnitt sen gav jag den en chans o blev hooked - just för att de e så galna och man kan inget annat än älska dem! pauly d har världens sötaste personlighet =)

2011-03-09 @ 01:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0