Hem ljuva hem

Nu har vi kommit fram till min och min mors hemstad. Vi har tagit in pa ett litet hotell med dator, wifi och tv med varsta kanalerna och filmerna haha. Det ar inte 5stjarnigt men det ar rena lakan och rent golv. Vi betalar 75 kr per natt och da har vi varsin sang. Helt sinnessjukt.

Vi kom fram for ett par timmar sedan och da skulle vi dra ut for att kaka middag. Da insag vi att det fan inte ar centralt nog. Man maste ga i typ en halvtimme for att komma till affarer och det fanns inte ens taxin som akte forbi. Vi kom till ett litet hak och kopte nudlar med frikadellsoppa vid sidan. Sjukt gott var det och gick pa 6 kr per person. Jag tog inte med mig ipoden sa det blir inga bilder pa det. Men jag har tagit bild pa typ allt annat jag har atit haha. Som t.ex:


Man aker inte till Kina utan att ata pa KFC, det gar inte. Smakar betydligt mycket battre an i London, Kopenhamn och Amsterdam.


Chillar med min kokosnot...


Min 30 krs nagelkonst som en stackars tjej holl pa med i en timme..


Lite grejer jag kopte igar. Favoriterna ar nog den vita planbaken (som ar sa frrresh) och den tanfargade birkininspirerade vaskan.. vaskan som ser gron ut ar gra och bada den och den vita vaskan ar i kalvskinn, kostade 150 st.. kap kap..


Och den avatarliknande staden.. helt sjuk natur..

Forutom det har sa marks det nog ratt tydligt att jag mar ratt bra. Skont att vara hemma och inte behova betraktas som en utlanning, hatar att behova kanna mig som en utlanning bade i Sverige och i Kina. Jag ma se annorlunda... nu kom min morbror och moster hit sa jag ska mingla lite............ vi hors!


Kommentarer
Postat av: F

JAG SAKNAR DIG!

fick kinesiska numret du har, messar dig imorgon hahha!



ps. sinan har körkort nu

2011-03-19 @ 16:55:57
Postat av: F

ser fett gott ut btw

2011-03-19 @ 16:56:50
Postat av: Queen

omg! Redan avundsjuk!!! :( haha skorna lookin hothot! och så allting annat! MÅSTE åka till kina!

2011-03-19 @ 21:25:33
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: N

Hur faaaaaaaan fick du mitt kinesiska nr?? hahaha maila mig pa [email protected] bara. jag haller daglig kontakt med fett manga, bara ni tre (r,f o j) som varit fett keffa haha. aah skorna e ocksa ratt skona

2011-03-20 @ 03:25:55
Postat av: F

din syrra, vem annars! ahahhaait ait, jag mailar senare under dagen, och jag vill veta allt!

2011-03-20 @ 12:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0