Living hard

Hej svejs! Jag har precis kommit fram till hotellet i Guilin och sitter nu pa datorn som fanns i rummet. Nu ar det bara sa att facebook ar blockerat sa jag kan inte logga in och kommunicera med manniskor pa vanliga satt, det far bli via bloggen eller mail. Mina tankar just nu gar till alla offer i Japan. Det ar sa javla ironiskt for precis innan jag akte sa laste jag nagot om att manen (manen i himlen) skulle vara valdigt nara jorden den 19e Mars och det ar manga som pastar att detta orsakar naturkatastrofer. Det sags att manen var extremt nara jorden bara nagra dagar innan tsunamin. Hur som helst sa ska manens gravitation pa nagot satt fa vattnet att hoja sig, och eftersom att det finns javligt mycket vatten pa var jord sa kan man ju tanka sig vad som hander.

Jag hoppas och ber pa att ingenting kommer att handa, jag var ju med om en jordbavning har i Kina 2006. Det var ingenting markvardigt men jag var sa javla oberedd pa det sa jag fan, haha, jag fick fan inte ens pa mig mina skor nar vi skulle springa ut pa gatan. Den stressen ar obeskrivlig.

Jag far inte fram nagra bilder eftersom att det inte finns wifi har, men jag har spenderat jattefina dagar i Peking, solen sken och jag sprang runt i jeans, t-shirt och kofta. Det ar synd bara att man inte kan se den bla himlen dar pga av alla fororeningar. Jag fixade en manikyr+nagellacksmalning for 20 kr. Hur bra? Oh vad jag ska skamma bort mina naglar. Nu ar vi som sagt i Guilin och den har staden ar av en annan varld. Det finns inga ord som beskriver hur javla vackra de har bergen ar.

Nu ska vi ner, tydligen hander det nagot klockan 2. Vi ar 7 timmar framfor er swedes. Sayonara!!!

/N

Kommentarer
Postat av: Queen

NIHAAAOOO! haha visste att du skulle älska det när du väl är framme! :D enjoooy your worth it :D och jag skulle lacka naglarna varje dag fan hahahha avis redan and miss u already! <3

2011-03-13 @ 22:55:29
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0