MAGIC

Har precis kommit hem efter en lång och skön dag i skolan. När vi slutade så gick vi ner till subways och åt, jag äter typ aldrig där så jag hade ingen aning om vad jag skulle välja haha. Kände mig jätte stressad, men det var tonfisk mmmmm godast! Vi satt där jätte länge och bara pratade om allt! Det var skönt och det behövdes.

När jag kom hem så såg att det fanns ett paket till mig, först trodde jag att det var min studentmössa men nej det var något ännu bättre! Fick en necessär från FACE och Magic wand concealern från face. Den är sjukt bra!! Och den kom när jag behövde den som mest! Nu fattas bara min älskade studentmössa.



Detta fick jag för att jag beställde prenumeration på STYLE BY KLING. Jag har alltid köpt H&M smink förut, brydde mig inte men nu på sistone så har jag märkt att min hy är ganska känslig. Så jag har börjat köra på lite dyrare smink och det är så mycket bättre att lägga ner någon hundralapp mer! Det håller bättre och huden blir inte förstörd.

- Julie


Kommentarer
Postat av: georgiias.blogg.se

Jag slingade bara med vanlig färg, behövde inte blekning eftersom jag hade opreparerat hår. Nej det ser inte slitet ut. Tvärtom :) det blir ju mer glans.



Jag har fortfarande inte fått mina grejer från styleby haha

2011-04-02 @ 17:24:53
URL: http://georgiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0