MY CHERIE AMOUR

Jag sitter och käkar frulle nu, avocado och keso, och så lyssnar jag på musik. Jag har fastnat för en viss Bluey Robinson som är oh so handsome och oh so talanted. Jag låg kvar i sängen och kollade på Jersey Shore, för till min förskräckelse så går inte VD eller GA. (Och nu känner jag hur mina läppar börja svälla, jag är nämligen allergisk mot avocado och typ all annan frukt men ska ändå envisas om att käka frukt, värre är det när jag bestämmer mig för att käka skaldjur) De bestämde sig för att ta en paus just när jag ska ta en paus i Kina. Hur perfekt?

Men Jersey Shore alltså.. Vilken jävla serie. De är så jävla sköna och jag är så jävla betuttad i Pauly D. Han är så söt!

Hur charmig?

 

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0