Part of the list



Wildfox är aldrig fel. De har alltid så snygga bilder och kläder. Deras kläder är nog liiiite för dyra, en t-shirt ligger på typ 700 kr. Men den dagen jag blir känd så kommer jag äga hela Wildfox. Det kan jag lova er! Nastygal är också en sån hemsida som gör mitt liv lite sämre, de har sjukt snygga kläder men dyra.

En annan sak som gör mitt liv lite sämre är GG. Kollar om några avsnitt, det är säsong två där Blair hade de snyggaste kläderna och såg bäst ut. I säsong tre så gör de henne lite mer kärring aktig. Ska göra toast med Cola nu och fortsätta kolla, så gott!! Det är det bästa med en bra dator, man har den på sängen kollar på tv samtidigt och äter samtidigt.

- Julie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0