ROLE MODELS



Sitter och kollar på Role models, igen! Älskar ungen från filmen haha så jävla klockren. Samtidigt så tänker jag på hur den här modellen har sitt hår, tycker det är jätte snyggt och funderar på att köra det nångång. Jessica fyller år nästa vecka och ska ha filmtema..jag tänkte gå som Blair Waldorf. Chockerande? Haha. Men nu känner jag att jag inte orkar se söt ut, vill faktiskt testa den här frisyren. Kanske Blair Waldorf efter att Chuck Bass har krossat hennes hjärta ett par gånger? Då måste hon väl vidga sina vyer och börja köra en Serena..Haha mmm stort dilemma det här.

Annars så kommer min älskade Arezo hem imorgon!!!! Hon har varit borta i hela FYRA MÅNADER! Jag har faktiskt saknat henne jätte mycket så det komer bli kul att ses imorgon. Jag var van vid att ha henne på sms och facebook hela tiden innan hon åkte så det har varit lite svårt det här, speciellt när hon är en av de få som förstår sig på min konstiga personlighet haha.


Kommentarer
Postat av: N

Haha jag drömde att vi blev såå brutala ovänner Julie. Minns inte vad som hände men jag ba reema pratar du med henne? hon ba men jaaa, jag ba fakk you hahaha. Hoppas allt är vääl! Stressa inte inför studenten, allt kommer falla på sin plats tillslut. Önskar ni båda var med mig, en tjejresa till Kina eller Bangkok skulle va sååå tungt. Man gör så mycket onödiga grejer som man annars inte kan! Men Irland först va :D

2011-03-18 @ 23:20:30
Postat av: Julie

Hahahahha jag dör! Klockrent :D Jaaa ska försöka! När är det du kommer hem igen? har hela kina blockat facebook eller?? Hela min familj lämnar mig i december - Januari så då kanske vi kan köra en thailand om jag skaffar jobb först :D

2011-03-18 @ 23:32:10
URL: http://josibar.blogg.se/
Postat av: N

Hela din familj Romeo o Naomi också??? Jag är tillbaka om tre veckor :)) 10e april. Jaaa jag tror det, förstår mig inte på de här kineserna. Aaah vi får se, ska antagligen börja spara till en fet resa nästa sommar, etiopien eller Brasilien haha. Du vet att jag inte bangar på Colombia heller hahahs

2011-03-18 @ 23:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0