SCHIZO

Jag klippte en kort page i somras. Det var jättespontant egentligen. Jag hade varit på en bästis utspring och medan hon flippa på hennes flak så var vi tvungna att ta död på lite tid innan vi drog till hennes mottagning. Jag och min andra bästis, Reema ni vet haha, gick runt i Skärholmen och då fick jag för mig att klippa mig. Resultatet var helt okej men grejen med kort hår är att det behöver så mycket uppmärksamhet. Sticker det upp något på baksidan av huvudet så måste man platta sönder hela håret, just för att man inte kan sätta upp det i en slarvig toffs. Jag trivdes i det håret men lovade mig själv att aldrig någonsin klippa mitt hår så kort igen.

Jag fick kommentarer om att jag såg äldre ut, men av någon anledning så kände jag mig bara som en kille. Speciellt när man var och badade, blötte jag ner håret så .. Nä. Jag trivs i mitt hår nu, men är så uttråkad på mitt jävla hår. Jag vill klippa sönder det igen. Fast egentligen vill jag bara låta det växa ut..

 

Jag vet inte haha. Långt eller kort? Kort eller långt? Eller ska jag bara behålla längden som jag har nu?

 

Man är ju bara tjej. Schizofren var ju bara förnamnet.

 

/N


Kommentarer
Postat av: Julie

Sista bilden!

2011-03-03 @ 19:21:50
URL: http://josibar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0