Someday we'll know



Nej betyder ja. Ja betyder nej. Skriv inte betyder skriv. Jag hatar dig betyder jag älskar dig. Jag behöver vara ensam betyder lämna mig inte ensam. Jag behöver tänka betyder få mig på andra tankar. Ge upp betyder släpp inte taget. Det är lugnt betyder nej det är inte lugnt. Jag är inte sur betyder jag är skit sur. Nej jag blir inte ledsen betyder du sårar mig så mycket.

 Fattar ni vilken jävla upp och ner värld vi lever i? Här har ni ett par ord från buddhismen som jag sitter och pluggar på just nu. Hur rätt låter inte det när man läser det?

"Vi lider för att vi begär och vill ha och längtar efter så mycket.
Släck begäret så slipper du otillfredställelsen och lidandet i livet"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0