that girl

Solen har tittat fram i ett par dagar nu och det ska vara soligt hela veckan ut. Det ar en 15-20 grader och jag solade skoooooont hos min mormor igar. Satt under stjarnfruktstraden, pluggade kemi med India.Arie i oronen och solen lyste rakt ner pa mig. Jag satsar pa att bli skitbrun, trots alla klagomal fran mina slaktingar haha. Jag borjar bli battre i magen och det ar nog bast for alla for jag ar inte riktigt mig sjalv nar jag inte far ata som jag vill.

Idag har jag annars varit pa fotbad och massage. Dog lite da det kandes som att jag blev misshandlad i ryggen haha, men det var skont efterat, alla knutar och spanningar ar borta. Gick runt lite i butiker och hittade ett par vida vita byxor. De blev mina. Jag maste sy upp dem och jag ar inte saker om jag kan pull them off, men mamma alskade dem sa egentligen kopte jag dem mest for hennes skull.

Klockan ar 8 over midnatt nu i skrivande stund och alltsa 30e Mars. Helen min Helen fyller 20 javla bast och det visar bara hur snabbt tiden gar. Det kanns som att det var igar jag fyllde ar. This one goes to you. 14 ar, vad ska man saga? Min aldsta och basta van. Fan alltsa. Har det verkligen gatt 14 ar? Det kanns sa sjukt att se det i skrift. Tack for din arlighet och for att du finns dar nar du inte ens ar dar. Ma vara drommar ga i uppfyllelse. Jag onskar dig livslang lycka. For 14 years and more to come! (Onskar vi kunde skala och fylla pa och skala en gang till men vi far ta det nar jag kommer tillbaka). CHEERS!




Helen och gamla hus i Kina. De har avbildningar pa Mao pa vaggarna och jag tycker det ar sa fint.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0