STUDENTKLÄNNINGAR

Om tre månader så är det min (Julie) tur att ta studenten. Och det enda som kan förstöra en sån bra dag är om man har på sig fel klänning. Så vi tänkte ge er tips på vad för klänningar ni kan ha. Tänk på att man ska sticka ut, inte köra det vanliga som är klänning utan band och svarta gladiator klackar!



Två klänningar från ASOS. Om ni vill köra på lite sötare stil den dagen så är såna här klänningar perfekta!



Från ASOS också. Lite mer åt det snygga hållet. Älskar hur klänninger faller på den andra bilden.



Den första klänningen kommer från Topshop och den andra bilden är från ASOS. De är ganska vanliga utan band men samtidigt så har de detaljer som gör klänningen mycket finare! Det är sånt man ska satsa på.




Och enligt mig det snyggaste iår är virkat! Jag vill gråta när jag ser de här klänningarna för det är exakt såna jag vill ha! Men har bara sett de på modeller.

Julie & Reema


Kommentarer
Postat av: N

vitt ar sa himla snyggt. fixade ett par vita blusar som jag kommer knarka sonder i sommar. den sista klanningen med ryggen makes me jizz in my pants

2011-03-20 @ 03:37:15
Postat av: N

jag ska nog fa den uppsydd.. god i love china

2011-03-20 @ 03:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0