Familjefest

Jag, som madde sa bra nar jag skrev inlagget igar, madde inte inte alls lika bra nar jag kom hem vid 11-tiden igar. Min dag var underbar och det ar sa synd att jag inte kan ha fler slaktingar nara mig i Sverige. Blod ar guld. Det vart en overraskningsmiddag igar i alla fall. Vad jag trodde var en liten middag i min mammas fodelseort blev till en halvstor familjemiddag med de flesta, dar ibland min fina mormor, samlade.

Gardagen sag ut sahar:


Jag och mina sotaste smabroder (kusiner, i Kina (och pakistan ;)) kalla vi vara kusiner for syskon) just de har broderna ar sa retarded och roliga och umgas med haha. Vi chillade pa mitt hotellrum..



Vi gick sedan till frisorsalongen dar jag fick en massage och fixade haret lite.


Kineser har helt andra frisyrer an vad vi ar vana vid och nar jag sa att jag vill ha en langre lugg som jag ba skulle ha vid sidan sa trodde han jag var knapp, och som VANLIGT sa ska frisorer veta battre an kunden sa han klippte en trappa nerat.. och min stackars lillebror som vantade fett lange pa mig och mamma haha.


Medan jag got my hair did sa kopte min storebror (las:kusin) och hans nya gravida fru lite gatumat.. mums


Darefter kom vi fram till restaurangen precis vid floden. Vi fick ett eget rum med tva stora bord och halva min slakt var dar.


..Dar forsokte jag ta bild pa min mormor, men hon vill inte.. :( Julieth och Reema kommer nog ihag min mormor fran min fodelsedag manga ar tillbaka.. I morkret..


Och det har ar min systers (kusins) unge, hon kallar mig moster och jag forsokte fa henne att farsta att hon inte var tjock. For pa lekis sa kallar folk henne tjockis.. dumma barn.


Darefter gick vi hem till min morbror och umgicks, drack te och skrattade till nattens sena timme.. och som VANLIGT sa blev jag magsjuk. Jag kakar upp allt i min vag och blir alltid magsjuk. Det hjalpte inte heller att jag har gatt runt med en grov javla migran.. De har migranen kommer alltfor ofta nu for tiden.

Men jag ska inte klaga, min syster (en annan kusin) och hennes man kom over med te i burk, ol och starka snacks. Sa jag ska avrunda nu och mingla lite med dem. Kineser ar sa skona haha, idag nar vi var pa banken sa lade datorerna av, istallet for att flippa som jag vet att svenskar hade gjort sa satte de sig ned och ba ja, vi dricker lite te da. Sa det halldes upp te och framlingar satt och pratade med varandra. Underbart!

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0