You better chek yourself before you wreck yourself.



Jag har bestämt mig för att ta tag i mitt liv och sluta vara en sån jävla kärring. Tycker Ninni ska göra samma sak innan hon åker iväg till Kina! Jag ska försöka vinna tillbaka mig själv, tänka på mig först o främst. När jag ska ta ett beslut så ska jag tänka på mig först och ingen annan. Om inte det beslutet sårar någon såklart.

Fast idag har jag varit lite kärring av mig, min bror och jag har städat hela huset. Eller han har gjort mer, men jag fick fixa alla mina kläder i min garderob som äntligen är klar! Sen har jag kollat på Gossip Girl. SOM BORDE TA SIG NÅGONSTANS! Den har paus fram till 18 april. Kul verkligen jätte kul!

- Julie


Kommentarer
Postat av: N

hell no. jag blir kallad kärring för att jag inte går ut o super lika ofta som folk tycker att jag borde. folk vet inte vad de pratar om. no time for fun before china. det roliga får vänta till efter exams, helt enkelt.

2011-03-01 @ 20:52:19
URL: http://josibar.blogg.se/
Postat av: Julie

Nej du blir kallad kärring för att du inte ens vill fira din egen födelsedag och för att du själv har kallat dig själv för kärring ett antal gånger

2011-03-01 @ 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0