You go a head, let your hair down

Jag har legat magsjuk i 3 dagar haha. Var inte ens ute och gick pa tva javla dygn och det var pa gransen att jag spydde pa restaurangen nar jag at lunch idag. Jag alskar att allt sker sa spontant har. Inga planeringar 10 dagar innan man ska gora nagot. Folk ar sa avslappnade och om de inte har tid med nagot sa fixar de sa att de har tid med allt. Igar kom en kusin forbi med sin son, vi satt och drack te i 5 minuter och sedan sa hon till oss att kla pa oss for att hennes 3 andra systrar och deras familjer vantar pa att vi ska komma sa att vi kan kaka middag ute tillsammans. Och idag sa fyllde min morbror ar sa vi var aterigen samlade. Man hinner gora sa javla mycket har, DET FINNS SA JAVLA MYCKET LIV HAR!!!! Jag har aldrig i mitt liv kant mig mer levande. This is how life should be!

Affarerna har oppet till 10 har sa vi gick runt och kollade pa grejer efter middagen, kom hem med en t-shirt bara. Imorgon kommer en kusin hit och sa ska vi runt och kolla klader igen. Jag har over 30 kusiner har, och de har fruar och man och barn som vi betraktar som vara egna.

Folk borjar forresten digga min look har, och jag forstar varfor nu... Jag har bleknat! Min mamma ba kolla vad sjuk och vit du ser ut.. hahaha. Det blir solarium nar jag kommer tillbaka om inte solen valjer att titta fram har snart. Det ar inte kallt har men sa javla molnigt varje dag. Solen vagrar titta fram.

Jag ska fixa cykel snart sa jag slipper ta mig fram med taxi overallt.. det blir dyrt i langden. Holla!


Pa vag hem nagon sen kvall.

/N


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0