authentic love

Mitt too-much-bullshit-alarm gick igång idag. Det finns fett roliga människor.. Aja, jag har ingen lust alls att plugga. Och egentligen borde jag käka upp min böcker fan. Saken är den att jag har kommit till en punkt då jag verkligen inte bryr mig. Vilket jag vet att jag kommer ångra hårt om ett par månader om det skiter sig för att jag vet att det här är mitt sätt att make it up. Men jag har knappt någon ork. Inte idag. Men att sitta och ta det lugnt är för riskabelt. Så jag tänker fortsätta för att jag kommer ångra mig, hur mycket jag än inte pallar plugga... Så kommer jag att ångra mig om jag inte gav allt. Jag får fixa det på något sätt, det får lösa sig på något sätt. Jag gör så gott jag kan, varför.. Jag bryr mig ju inte ens.

I do it for him. I do it for her. Åh herregud så mycket kärlek.


Kommentarer
Postat av: Queen

haha bs-alarm! :D Lycka till det kommer gå supeeeer :D

2011-05-03 @ 11:29:22
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0