BLÖBLABLÄ


Sitter och har väldigt tråkigt hos Matias. Han har varit borta jätte länge nu..Sitter och önskar att jag hade min garderob här vid mig så jag kunde klä mig sådär somrigt som på bilden. Ikväll ska vi på födelsedags fest så jag kommer få rota i hans garderob. Hade jag haft min garderob här hade jag lyckats klä mig som den första tjejen. Fan nu ångrar jag mig som in i helvete att jag inte åkte hem tidigt och hämtade kläder. Så jag sitter här med ånger och lyssnar på Justin Bieber - One less lonely girl. Kan jag bli mer deprimerande?
- Ledsen Julie

Kommentarer
Postat av: N

tänkte på det direkt :D att du kunde kopiera hennes outfit rakt av!

2011-05-21 @ 21:26:02
URL: http://josibar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0