Dior Vernis

Jag sov ut direkt när jag kom hem efter provet. Har snittat 3 timmars sömn varje dag i nästan en vecka nu, så det var skönt att få sova lite. Jag bestämde mig för att plugga lite kemi, och jag bestämde mig även för ett glas rött till det också. Jag är skittrött nu haha. Jag måste lägga mig typ pronto men jag får kämpa vidare med kemin. Inte många dagar kvar. Men jag vill visa en bild på min nya kärlek.

 

Det fanns ingen färg som jag kände att jag alltid kunna måla på. Min syster har alltid på sig rött nagellack, Reema hade en period då hon bara hade svarta naglar och jag brukar byta nagellacksfärg ofta. Men nu har jag hittat färgen för mig. Jag kommer knarka detta nagellack till mitt sista andetag. Färgen heter Safari Beige och kommer från Dior. Det sitter som smäck och färgen är helt otrolig till min hudfärg. How I love you..

/N

Kommentarer
Postat av: Queen

HOTHOTHOT :D asso dina naglar! Så jävla snygga att mina tar självmord :(

2011-05-06 @ 11:28:20
URL: http://reemajohnson.blogg.se/
Postat av: G

HAHAH den här färgen skulle passa dig reema du är också brun! den skulle aldrig se lika bra ut på mina naglar

2011-05-06 @ 12:05:17
Postat av: N

tar dina naglar självmord?! HAHA babe allas naglar är redan döda, no worries! vi fixar dina naglar efter exams :D

2011-05-06 @ 14:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0