DÖÖÖÖÖÖ.

Skulle jag ha Kisha Curtis framför mig så skulle jag kunna döda henne. Göra henne riktigt illa fyfan alltså jag har inte ens ord för den där psykopaten. Det är helt sjukt hur jävla skadad en människa måste vara för att göra sånt! Jag kan inte ens sätta ord på hur arg jag är och på vad jag vill göra med den där tjejen. Hon borde bara dö, göra världen en tjänst och gå och dö! Såsom resten av de som håller på med djurmisshandel.


http://mobil.aftonbladet.se/nyheter/article12993519.ab

Som tur är så har hunden klarat sig och den håller på att bli bättre! Men hon borde fortfarande dö. - J


Kommentarer
Postat av: N

läste det här igårnatt och jag var så jävla arg.. alltså åhhhhhhhh människor är fan störda

2011-05-09 @ 21:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0