KSS KSS KATT

Snacka om att de här senaste veckorna har ärrat mig. Jag har väl snittat 5 timmars sömn varje dygn i ett par veckor nu. Helt okej om man får sova 5 timmar i sträck, men det blev oftast 2 timmar på dagen och sen 3 timmar på natten (morgonen). Har det varit värt det? Ja. Var det smart? Det är det aldrig. Jag har aldrig varit den som lagt upp sitt arbete enligt schema och gjort lite varje dag. Jag kan inte komma på någon gång som jag faktiskt varit klar med någon uppgift tidigare än dagen innan deadline. Men det blir nog nästan ett måste när man läser vidare.

Jag kom hem vid 6 igår och då ville jag inte ens käka middag. Bums i säng och AV NÅGON ANLEDNING så vaknade jag vid 11 och sen dess har jag inte kunnat somna om. Jag pratade lite med Gollan men det slutade vid midnatt, därefter tittade jag på klockan 8 hos stjärnorna och 4 bröllop. Vid 3 försökte jag somna om, jag låg och vred på mig ett bra tag.. Upptäckte att jag var för jävla hungrig så jag gick upp, gjorde i ordning en tsatsiki med stora gurkbitar, massa vitlök, lite mynta, citron och salt. Därefter så stekte jag en lövbiff. Fan vad det satt fint.

Nu ska jag försöka sova en liten blund så att jag inte kollapsar under dagen. Jag ska till skolan och lämna böckerna, därefter tror jag att jag ska sitta och spendera kvalitetstid med Gollan, innan jag jobbar framtill 22.

Hey life, good to see you again bud.

Min fina G som har kääättiga ögon. Vi sitter på vårt favoritställe i Birkastan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0