OKUNNIGA JÄVLAR.


Åh vad jag skulle vilja se ut sådär när jag går ner till Ica. Istället så går jag ner med mjukisbyxor och tjocktröja haha. Ne man mår bra när man är fin, så jag ska börja fixa mig bara för att de här närmaste dagarna som kommer.

Och så är jag arg på alla dessa gg-haters. Typ såhär stod det på en tjejs blogg.
 "Såg precis säsongsfinalen av gossip girl. Blev inte ens rörd av Chucks ord. Ne gossip girl era glorydays are over!.........Annars så har jag börjat se om smallville. Så jävla bra!"

Jag antar att det säger allt. - En arg Julieth som har migrän.
Notera att jag skrev Julieth för det gör jag bara när jag är riktigt arg! Annars är det söta Julie.


Kommentarer
Postat av: Queen

hahaha juliee då har fortfarande inte sett för har plugg! Imorgon då jävlar :D

2011-05-19 @ 13:50:07
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0