Rise up

Ibland glömmer folk att alla handlingar har konsekvenser, och att man borde se över sina handlingar för att det är de som speglar människan inom en. Och jag är så otroligt trött på att det glöms bort..

För övrigt så mår jag bra, ingenting får mig att sluta vara så jävla lycklig just nu. Jag ligger i sängen med en fotboll till knä och det smärtar som fan. Men jag lever i alla fall. Jag vill också säga att jag är jävligt imponerad över personalen på akuten i Karolinska Huddinge, det finns brister i alla system och även fast det gjorde så jävla ont när jag satt i vänterummet så är det så jävla givet att någon som har en värre skada ska gå före. Men så jävla mycket props till personalen. De var så otroligt trevliga och positiva, det behövs i en miljö där människoliv förloras.

Dock kan jag kiss the london trip bye bye. Lite surt är det ju men vad fan.. Jag lever!

Kommentarer
Postat av: F

neeej tro mig du kommer att börja gå tills dess! säg inte så

2011-05-27 @ 14:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0