Säger ju att studenten är bajs..



Fick nyss veta att jag är ledig imorgon alltså har jag haft helg från och med igår. Vet att många tänker Åh vad skönt! Men nej det är verkligen inte skönt, speciellt när man inte har något att göra. Det här med jobb är så jävla svårt! Och man känner sig så värdelös när man bara sitter hemma vid datorn. Men vid datorn så sitter man och letar efter jobb men det går väl sådär. Det är en av de stora anledningarna till varför jag inte är redo att lämna skolan bakom mig. Jag vill inte vara vuxen!! Haha.

"After graduation, everyone will probably go play basketball. Or sing or start record labels, -and I'll have to start all over. Alone. I'm sure I'll be fine. But like I said, I don't like to think about it. "

- J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0