SAMCRO



Jag har kollat på Sons of anarchy hela dagen. Hann med filmen limitless också, men den var helt okej! Jag borde öppna en blogg om serier och filmer istället haha! Skulle egentligen plugga men ah kommer göra det i sista minuten imorgon. Allt ska in på torsdag, betygen sätts på fredag.

Min brors tjejkompis har tappat bort sin hund här i farsta området. En vit fluffig söt sak på 13 år. När jag fick veta det i söndags vart jag jätte ledsen och sedan dess så har jag bara tänkt på vad jag skulle göra om jag såg någon med den hunden. Fyfan vad jag skulle skrika på den personen, slå den, skrika ännu mer och slå ännu mer. Att folk som gör sånt inte tänker sig för. Det är som att kidnappa ett barn!! Iallafall för de som bara har hunden och inget annat. Jag hoppas verkligen de hittar hunden och att den mår bra! - J


Kommentarer
Postat av: N

cok fin sådär.. tråkigt med hunden :/

2011-05-25 @ 00:03:57
URL: http://josibar.blogg.se/
Postat av: F

visste inte att du gillade samcro julie!:D

2011-05-25 @ 13:46:39
Postat av: Julie

Klart jag gör! Jag är Jax old lady

2011-05-25 @ 19:50:36
Postat av: F

Neeee du, jag är!

2011-05-26 @ 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0