Suck..

Reema (som fyller år, grattis på födelsedagen min fina) kommer döda mig men jag har ingen aning om hur man länkar men oh here it goes: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13011601.ab. Vad FAN är det här för jubelidiot? Alltså allvarligt? Pojkar diskrimineras när de lär sig skrivstil o får tälja smörnknivar, vad fan ska vi låta pojkarna göra då? Ska vi låta de leka med pistoler, lära de att grilla och låta de spela fotboll hela dagarn så det blir riktiga män av pojkarna eller? Och av egen erfarenhet så är det inte många av pojkarna som lär sig något alls av att "skriva snyggt", för hälften av killarna som jag känner skriver som 5åringar. Och vem fan är den här politikern och bedöma vilka som är bra förebilder eller inte? Det gör väl varje individ själv?

Att män diskrimineras, det måste vara det löjligaste jag har hört på länge. Detta visar än en gång vilket jävla löjligt parti SD egentligen är, utan att ens behöva nämna deras invandringspolitik. Egh.

/N

Kommentarer
Postat av: Julie

hälften av killarna som jag känner skriver som 5åringar.



HAHAHAHAHA SÅ JÄVLA SANT!

2011-05-13 @ 02:43:10
URL: http://josibar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0