PMS woman

PMS kan vara jordens fetaste paradox. Det är ett jävla helvete när man har PMS och makes all sense in the world. När man inte har det så skrattar man bara åt det, det är typ det löjligaste som finns. Jag är så himla lycklig just nu att jag knappt märker av min PMS. Jag, som vanligtvis irriterar mig på allt ifrån människor som sätter sig för nära mig på tunnelbanan (correction: jag vill döda dem) till när ens mamma gjort en annan sås än den man önskade (då börjar jag gråta), är otroligt lugn just nu. Jag tycker inte illa om människor och jag är typ glad hela tiden. Men att jag har PMS märker jag ändå, haha, för idag så skrek jag på en kund. Ajjaa bajja! Men han baxade en påse, det gör mig arg för att jag hade gett honom en påse om han hade frågat. Nu är jag hemma, har laddat med mina vänner Ben och Jerry, Cherry Garcia (min favo!) och Chunkey Monkey. In case of emergency haha. PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0