Colombiana

Igår eller ja de blir ju i söndags, bestämde sig the crew för att dra på bio. Efter många om och men bestämde vi oss för Colombiana. Jag tycker att det var en riktigt grym film. Zoe Saldana är verkligen en grym skådis och hennes karaktär var minst lika grym, en tjej som är ute efter hämd och hon går i princip hur långt som helst för att få den. Det bästa va ju att det var en tjej i  huvudrollen, hon var så smidig och smart, vilket gjorde det mer spännande att se. Rekommenderar verkligen den om ni är ute efter en maffia/action film.

Träffade även på min söta pojkvän, tjejer håll er borta! Han är min! Självklart fick han en bamsekram, min kära tiger! :)

-Reema

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0