I'M THE PERFECT ONE




I brist på fantasi så tänkte jag skriva om vilka serier jag följer och det kommer inte att bli en kort lista! Vissa följer jag stenhårt (Gossip girl) missar aldrig ett avsnitt. Dem andra följer jag också men det kan gå att jag låter det gå någon dag och sedan kollar. Men det här är iallafall serierna som jag följer just nu, vissa har uppehåll men dem kommer tillbaka i oktober.

Gossip Girl
90210
One tree hill
The lying game
The vampire diaries
Make it or break it
Nikita
Ringer
Sons of anarchy
Pretty little liars
The secret circel
Spartacus
Revenge
Game of thrones
Glee

Åh jag borde öppna en serie blogg..haha - J


Kommentarer
Postat av: Queen

haha verkligen!

2011-09-18 @ 00:03:31
URL: http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0